14 februari 2013
Rond 10 uur zaterdagavond heeft een oldtimer in brand gestaan op de N206 Noordwijkerhout. De brandweer van Hillegom en Noordwijkerhout hebben de brand geblust. De auto is volledig uitgebrand. Volgens getuigen bevond zich in de auto een LPG tank. De N206 is geruime tijd afgesloten geweest.
BRON: District16.nl, 3 februari 2013.























